28Iunie2017

Eşti aici: Home Castigatori 2010 Comunicare corporatista
BCR, parte a celui mai important grup financiar din Europa Centrală şi de Est  - Erste Group – a dorit o campanie de PR care să reflecte misiunea asumată de fondatorii ei, încă din 1819: “Nu suntem o fundaţie deţinută de o bancă. Suntem o fundaţie care deţine o bancă.”…

Citeşte campania ...

Cine s-ar aştepta ca un titlu media să aibă aceleaşi preocupări legate de vizibilitate, aşa cum are orice alt client  FMCG?  Ceea ce Reader’s Digest şi-a dorit încă de la început a fost să obţină vizibilitate - să genereze discuţii în media.Motivul era simplu: întregul peisaj media din România

Citeşte campania ...

În ciuda eforturilor de popularizare a acestei proceduri medicale aproape miraculoase în România, viitoarele mămici sunt în continuare reticente şi nu acordă suficientă atenţie în legătură cu opţiunea de a recolta sânge placentar la naşterea copilului lor.

Citeşte campania ...

Lansarea IVO a oferit posibilitatea pentru Siemens România să atragă atenţia asupra problemelor de infrastructură ale oraşului Bucureşti (aşa cum au fost ele cercetare în cadrul IVO) şi să iniţieze o discuţie vizibilă despre soluţiile disponibile. Odată creat acest context, Siemens a identificat oportunităţi de a face cunoscute rezultatele IVO…

Citeşte campania ...

La inceputul anului 2010, Brandient, leaderul in servicii de strategie si design de brand, a decis sa celebreze intr-un mod special si neconventional cei 8 ani de activitate in pionieratul consultantei si designului de brand in Romania. Numarand anii si proiectele, au reiesit mai mult de 100 de identitati de…

Citeşte campania ...

logo-praward-transparent