19August2017

VICTORIA 20.20 este o campanie care prezintă problemele cu care se confruntă oraşele mono-industriale, ca o consecinţă a dezvoltării nesustenabile, cât şi o oportunitate de a prezenta scenarii pentru viitorul acestora, prin aplicarea tehnologiilor verzi. Cel mai mic oraş din România – Victoria – a cărei situaţie a fost prezentată…

Citeşte campania ...

Povestea unei tinere de 15 ani care in 2 saptamani a ajuns de la o “ilustra necunoscuta” la un simbol al Romaniei, printr-o campanie puternica de media relations care a strans 70.000 euro.

Citeşte campania ...

Lansarea in editie limitată a sticlei de Pepsi-Cola a anilor 70-80. Prima cola din Romania a revenit pe durata verii 2011 in sticla ce pastra design-ul acelor ani, intr-o editie special creata pentru piata romaneasca. Campania de comunicare isi propunea sa traduca spiritul anilor 'Pepsi '70-'80' in limbajul generatiei tinere…

Citeşte campania ...

In septembrie 2010, Franklin Templeton Investments (FTI) preia oficial mandatul de administrare al Fondul Proprietatea (FP) si incepe sa pregateasca listarea FP la Bursa. In noiembrie 2010, FTI a angajat echipa GolinHarris in vederea dezvoltarii unui plan de comunicare menit a prezenta intr-o maniera completa si relevanta, pentru toate categoriile de…

Citeşte campania ...

logo-praward-transparent