19August2017

În timpul perioadei comuniste, oala de email a devenit un adevărat simbol naţional în România. Fiecare bucătăreasă avea cel puţin un astfel de vas în bucătărie, din moment ce nu existau alternative pe piaţă. În timpul anilor ’90, după  sfârşitul  perioadei  comuniste, acest  simbol  şi-a  pierdut strălucirea, pentru că românii…

Citeşte campania ...

GfK România, lider local în domeniul cercetării de piaţă, a decis să-şi consolideze business-ul printr-o campanie de marketing dedicată clienţilor săi din domeniul FMCG, segmentul cu cele mai ridicate bugete alocate cercetării. Exista un precedent: o serie de evenimente cu tradiţie pe piaţa financiar-bancară care se bucura de succes în…

Citeşte campania ...

Compania Henkel urma sa lanseze o gama noua de produse: vopseaua permanenta de par Syoss Color, cu ingrediente profesionale. Cu aceasta gama, Henkel dechidea un nou segment pe piata romaneasca a produselor dedicate vopsirii parului. Syoss Color este prima vopsea permanenta, cu ingrediente si formule profesionale, dar care poate fi…

Citeşte campania ...

logo-praward-transparent