16Octombrie2017

Eşti aici: Home Juriul Cristina Hanganu

Cristina Hanganu

Cristina Hanganu siteDirector Comunicare & CSR Lidl România

Cristina Hanganu ocupă în prezent funcţia de Director de Comunicare la Lidl Romania. Cristina Hanganu a fost, de-a lungul timpului, director al departamentului de comunicare Connex (actual Vodafone), director de marketing și corporate communication la Michelin România şi Balcani, director de marketing, PR şi cercetare la Media Pro Group, precum si Managing Director al agentiei 2activePR. In trecut, a condus divizia de PR şi Corporate Communication a agenţiei de publicitate Odyssey, iar timp de doi ani a fost Head of Communication al Intact Media Group.

Cu o vastă experienţă în domeniul comunicării şi relaţiilor publice, Cristina se remarcă prin asumarea rolului de leader in proiectele pe care le supervizeaza, o cunoașterea aprofundată a tuturor fațetelor unui business și o înțelegere deplină a felului în care funcționează marile corporații. Expertiza sa acoperă toate aspectele domeniului comunicării, incluzând strategie, relaţii cu media, comunicare internă, sponsorizări şi evenimente corporate, relaţii sindicale din sectorul de afaceri, comunicare de criză, CSR. Integritatea şi experienţa vastă au consolidat poziția Cristinei ca fiind unul dintre cei mai reputaţi experţi în domeniul relaţiilor publice din România.

În poziția de Director de comunicare și CSR  Lidl România, Cristina coordonează dezvoltarea și implementarea strategiilor de comunicare interna și externă, prezența companiei în media și pe rețelele sociale, precum și acțiunile de responsabilitate socială.

Cristina Hanganu a absolvit Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea Bucureşti şi, pe durate cursurilor, a reprezentat România la seminarul "Mass Media şi studenţii" organizat de ELTE University, Budapesta. Şi-a continuat studiile printr-un masterat în Ştiinţe Politice la Central European University, Budapest College. A urmat cursurile de comunicare corporatistă şi afaceri publice organizate de AMA (American Management Association), dar şi numeroase alte cursuri postuniversitare în relaţii publice, comportament organizational, negociere şi lateral thinking.

A pregătit şi predat numeroase cursuri în domeniul relaţiilor publice.

logo-praward-transparent