19Septembrie2018

Eşti aici: Home News Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award: 260 de aplicaţii în cele 24 categorii de concurs

Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award: 260 de aplicaţii în cele 24 categorii de concurs

tree siteLa cea de-a X-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award au fost înscrise 260 de proiecte în cele 24 categorii de concurs: comunicare corporatistă, comunicare pentru administrarea riscurilor şi oportunităţilor, PR pentru marketing, comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor şi a oportunităţilor, digital PR şi social media, comunicare internă, responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate, comunicarea proiectelor de mediu, media relations, public affairs/advocacy/lobby, comunicare financiară, organizaţii non-guvernamentale, comunicare în domeniul public, comunicarea produselor şi serviciilor financiare, comunicarea produselor şi serviciilor medicale, buget -/creativitate +, website/intranet/blog, evenimente, newsletter intern, raport anual, kit de presă, publicaţii externe, sponsorship, producţii video şi Junior PR Award.

Creşterea este de 25% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia anterioară.

Printre categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul aplicanţilor se numără PR pentru Marketing, Digital PR si Social Media, Comunicare Corporatistă, CSR, Media Relations, Organizaţii Non-guvernamentale, Evenimente, care au cumulat cele mai multe proiecte: 30, 25, 18, 21, 20, 22 şi respectiv 26.

Printre agenţiile participante se numără: The Practice, GolinHarris Bucureşti, Rogalski & Grigoriu PR, GMP PR, Graffiti PR, Saatchi & Saatchi PR, Borţun Olteanu, Prais Corporate Communication, Free Communication, 2activePR, McCann PR, Point Public Affairs, PR & More, Vitrina Advertising, Presage, Pastel, Pi2 PR, Oxygen PR, OMA Vision, Action Global Communication, The Public Advisors, MakeSense PR, Headsome Communication şi Perfect Communication. Acestea vor intra în cursa pentru distincţia Agenţia Anului.

Procesul de jurizare se desfăşoară în perioada 3-16 octombrie pe baza criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, execuţia, evaluarea şi creativitatea.

Jurizarea competiţiei este asigurată de reprezentanţi ai agenţiilor globale Edelman, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , Ogilvy, MSL GROUP, Hill+Knowlton, Fleishman-Hillard, Gagen MacDonald, directori de comunicare ai companiilor BCR, Ursus, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen, Romtelecom, AVON, Philips, Petrom, Pfizer, Rompetrol, Siemens, Hitachi, Henkel, real – Hypermarket, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, Brandient, GolinHarris Bucureşti, The PRACTICE, GMP PR, Graffiti PR, DC Communication, Free Communication precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor de profil – US Institute for Public Relations (IPR), CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO), AMEC şi ARRP.  

Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 25 octombrie, la Palatul Parlamentului. Înscrieri pe www.praward.ro

Ediţia aniversară a Galei Romanian PR Award Romanian este susţinută de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputaţilor, de sponsorii BCR, Rompetrol, Romtelecom, Pfizer, AVON, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, real- Hypermarket, Dacia, şi de partenerii media: PR Romania, Revista Biz, Hotnews, Romania Liberă, Forbes, Iqads, Wall Street, Revista Cariere, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

logo-praward-transparent