15Iulie2018

Eşti aici: Home News Cu privirea către stele la cea de-a XIII-a ediţie Romanian PR Award

Cu privirea către stele la cea de-a XIII-a ediţie Romanian PR Award

ilustratie concept 2015

PR-ul fără recunoaștere e ca noaptea fără stele. Aflată la cea de-a XIII-a ediție, Romanian PR Award își propune să creeze o adevărată constelație a valorilor, aducând împreună și scoțând la lumină stelele PR-ului românesc.

Anul acesta, Romanian PR Award comunică printr-un concept semnat de Leo Burnett şi valorifică metafora constelaţiilor. La fel cum universul e în continuă expansiune, aşa e şi industria de PR din România. Se reinventează continuu, ţintind către mai sus, mai mult, mai creativ şi căutând galaxii nedescoperite încă. Şi apar tot timpul stele noi, unele strălucitoare ca o supernova, care transmit lumină celor din jur prin puterea ideilor lor, ajutând chiar la formarea altor stele.

„Orice profesionist are nevoie de răgazul unei confruntări cu sine şi cu ceilalţi, de exerciţiul decuplării aspiraţionale din vârtejul actualităţii imediate. Fără această libertate, munca şi succesul recad în semnificaţia lor primară. Participarea la Romanian PR Award le reaminteşte participanţilor că succesul are nevoie de corolarul bucuriei pentru a căpăta sens”, a declarat Dana Oancea, Board Member, Forum for International Communications.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 10 ţări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Vodafone, Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, URSUS Breweries, Siemens AG, JTI, IKEA, Uber, ING Group, Banca Transilvania, E&Y România, Garanti Group, Samsung Electronics, PwC, AVON, Group Renault, KFC, reprezentanţi ai agenţiilor globale de PR - Edelman, Weber Shandwick, Ketchum, Golin, Ogilvy & Mather, Grayling, MSLGroup, Hill & Knowlton Strategies, FleishmanHillard, Action Global Communications,TMA Communications, Gagen MacDonald, executivi ai agenţiilor locale de PR şi branding – Rogalski Damaschin PR, McCann PR, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Graffiti PR, Brandient Golin, DC Communication, BDR Associates, Oxygen Public Relations, V+O Communication, Dăescu Borțun Olteanu, Media Pozitiv, Storience, OMA Vision, SmartPoint, 2activePR, Image PR, PR & More, MakeSense, reprezentanţi ai presei – Hotnews, precum şi consultanţi independenţi, cercetători, reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, AMEC, United Nations, Holmes Report şi Forum for International Communications.

Înscrierile la cea de-a XIII-a ediţie se fac până vineri, 2 octombrie 2015. Aplicaţiile depuse după această dată, dar cel târziu până vineri, 9 octombrie 2015, implică o majorare cu 10% a taxei de participare.

Gala Romanian PR Award se va desfăşura în seara zilei de 26 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.

Pentru al treilea an consecutiv, Vodafone România va acorda distincţia „PR Innovator of the Year”, oferind vizibilitate proiectelor cu idei sclipitoare și execuții pe măsură, care redefinesc status quo-ul și trasează noi granițe ale comunicării.

Raiffeisen Bank continuă acordarea disticţiei speciale „Best of PR Evaluation”, încurajând bunele practici în evaluarea proiectelor de PR.

Cu sprijinul Rogalski Damaschin PR, organizatorul reia în structura competiţiei distincţia Junior PR Award, cu scopul de a răsplăti profesionalismul şi creativitatea studenţilor şi masteranzilor care aspira la o carieră în domeniul relaţiilor publice.

Detalii despre competiţie pe www.praward.ro.

Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii - Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, KFC şi Banca Transilvania, de partenerii logistici – TNT, Halewood Wines, 360Revolution, JW Marriott Buxharest Grand Hotel, Lastele.ro, de partenerul Junior – Rogalski Damaschin PR, şi de partenerii media - Hotnews, Forbes, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

 


Despre Romanian PR Award 

Aflată la cea de-a XIII-a ediţie, Romanian PR Award este cea mai importantă competiţie naţională de recunoaştere a excelenţei în domeniul Relaţiilor Publice. Un proiect ‚încăpăţânat’ şi de cursă lungă care a reuşit să adune sub aceeaşi umbrelă parteneri prestigioşi, nume marcante ale breslei, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR. Importanţa competiţiei a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanţa ei se masoară în multitudinea de concurenţi aflaţi an de an la start, în performanţele finaliştilor şi în profesionalismul celor care îi arbitrează.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standarde etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, program afiliat la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicaţii online de PR din Europa, conform Communications Director. 

 

logo-praward-transparent