20Februarie2018

Eşti aici: Home News Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award

Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award

ilustratie concept 2015

Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award a înregistrat un număr record de aplicaţii: 303 de proiecte la cele 27 categorii de concurs, o creştere de 28% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia anterioară.

Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul participanţilor sunt Media Relations, PR pentru Marketing – produse şi servicii existente, Social Media, Digital PR, CSR, Organizaţii non-guvernamentale, Comunicare Internă şi Comunicare Corporatistă, acestea cumulând cele mai multe proiecte: 22, 21, 20, 19, 17, 17, 15 şi respectiv 15.

Printre agenţiile participante se numără: MSLGROUP The Practice, Golin, Rogalski & Damaschin PR, Graffiti PR, BDR Associates, McCann PR, GMP PR, V+O Communication, DC Communication, Dăescu Borţun Olteanu, Prais Corporate Communication, OMA Vision, Image PR, SmartPoint, MakeSense, Free Communication, PR & More, ConanPR, The Public Advisors, Pastel, SmartPoint, FCB Bucharest, Vitrina Advertising, The Good Company, Digital Star Marketing, Chelgate, The House PR Agency, Tribal Worldwide, BT Public Relations şi Republika. Acestea vor intra în cursa pentru distincţia Agenţia Anului.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 10 ţări şi se cdesfăşoară în perioada 15 octombrie – 6 noiembrie pe baza criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, execuţia, evaluarea, creativitatea şi inovaţia.

Gala Romanian PR Award va avea lor în seara zilei de 26 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.

Pentru al treilea an consecutiv, Vodafone România va acorda distincţia „PR Innovator of the Year”, oferind vizibilitate proiectelor cu idei sclipitoare și execuții pe măsură, care redefinesc status quo-ul și trasează noi granițe ale comunicării.

Raiffeisen Bank continuă acordarea disticţiei speciale „Best of PR Evaluation”, încurajând bunele practici în evaluarea proiectelor de PR.

Cu sprijinul Rogalski Damaschin PR, organizatorul va răsplăti profesionalismul şi creativitatea studenţilor şi masteranzilor care aspira la o carieră în domeniul relaţiilor publice cu Junior PR Award.


 

Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii - Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, KFC şi Banca Transilvania, de partenerii logistici – TNT, Halewood Wines, 360Revolution, JW Marriott Buxharest Grand Hotel, Lastele.ro, de partenerul Junior – Rogalski Damaschin PR, şi de partenerii media - Hotnews, Forbes, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

 

 

 

 

logo-praward-transparent