19Septembrie2018

Eşti aici: Home News Romanian PR Award 2016, sub semnul diversităţii

Romanian PR Award 2016, sub semnul diversităţii

ilustratie stea

Înscrierile la cea de-a 14-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award încep astăzi şi se vor încheia pe 7 octombrie 2016.  

„Lansăm această ediţie sub semnul diversităţii, cea care ne-a inspirat în definirea noului concept grafic. Fără a face din diversitate o preocupare obsesivă sau un scop în sine, credem că breasla noastră poate acomoda o doză considerabil mai mare de diversitate ‚practică’, fie că ne referim la diversitatea de aptitudini, de talente şi resurse puse în joc sau pur şi simplu la diversitatea de opinii, abordări şi instrumente. Esenţială ni se pare însă recunoaşterea rolului pe care conceptul îl poate avea pentru progresul industriei, experienţa nemijlocită a diversităţii şi valorificarea ei în concret, fără de care diversitatea rămâne doar un concept interesant, dar greu de apucat în practica relaţiilor publice”, a declarat Dana Oancea, Board Member Forum for International Communications.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 8 ţări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Raiffeisen Bank, Telekom Romania, Coca-Cola HBC, URSUS Breweries, Banca Transilvania, Honeywell, JTI, Danone, Bitdefender, Grupul CEZ, Samsung, KFC, Unilever, GSK, BNR, McDonald’s, Unicredit, Henkel, SABMiller, reprezentanţi ai reţelelor globale - Golin, MSLGroup, Hill & Knowlton, Ketchum, Ogilvy, Grayling, Action Global Communications, executivi ai agenţiilor locale de PR - DC Communication, Rogalski Damaschin PR, McCann PR, Golin, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Graffiti PR, BDR Associates, Oxygen Public Relations, V+O Communication, Dăescu Borțun Olteanu, Media Pozitiv, OMA Vision, SmartPoint, 2activePR, Image PR, Ranevents, Prais Communications, PR & More, OMA Vision, The Public Advisor, Pastel, reprezentanţi ai presei – Hotnews, precum şi consultanţi independenţi, cercetători, reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale - CIPR, AMEC, United Nations, Museum of Public Relations şi Forum for International Communications.

Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 23 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel. În afara premiilor pe categorii, juriul va acorda distincţiile Agency of the Year, PR Professional of the Year şi Communicator of the Year.

Distincţia „PR Innovator of the Year” este acordată de Telekom România şi oferă vizibilitate proiectelor care prin inovaţia pusă în joc şi excelenţa execuţiei trec dincolo de graniţele comunicării obişnuite, de limitele actuale de practică şi acceptare.

Pentru al treilea an consecutiv, Raiffeisen Bank continuă acordarea disticţiei speciale „Best of PR Evaluation”, singura distincţie din România care recunoaşte excelenţa şi diversitatea practicilor de evaluare în PR.

Competiţia Junior PR Award este organizată anul acesta cu sprijinul Image PR şi îşi propune să răsplătească creativitatea aspiranţilor la o carieră în domeniul relaţiilor publice.

Detalii despre competiţie şi înscrieri pe www.praward.ro.

Romanian PR Award este susţinut de Telekom Romania, partener principal, de partenerii - Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Bitdefender, KFC, Banca Transilvania, Grupul CEZ şi Grup Renault, de partenerii logistici – Halewood, 360Revolution, JW Marriott, de partenerul Junior - Image PR, şi de partenerii media - Hotnews, PR Romania, IQADS, Adhugger, Markmedia.ro, CSR Romania şi Zelist.


Despre Romanian PR Award
Aflată la cea de-a 14-a ediţie, Romanian PR Award este cea mai importantă competiţie naţională de recunoaştere a excelenţei în domeniul Relaţiilor Publice. Un proiect ‚încăpăţânat’ şi de cursă lungă care a reuşit să adune sub aceeaşi umbrelă parteneri prestigioşi, nume marcante ale breslei, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR. Importanţa competiţiei a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanţa ei se masoară în multitudinea de concurenţi aflaţi an de an la start, în performanţele finaliştilor şi în profesionalismul celor care îi arbitrează.

 

Despre organizator
Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standarde etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, program afiliat la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicaţii online de PR din Europa, conform Communications Director.

logo-praward-transparent