20Februarie2018

Eşti aici: Home News 289 de proiecte concurează la cea de-a XIV-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award

289 de proiecte concurează la cea de-a XIV-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award

Stars 1

Secţiunile de concurs cu cele mai multe înscrieri sunt Media Relations, Digital PR, Social Media, CSR, PR pentru Marketing – produse şi servicii existente, Comunicare Internă, Cultura/Arta, Produse şi servicii noi şi Comunicare Corporatistă, acestea cumulând cele mai multe aplicaţii: 23, 20, 19, 19, 17, 17, 15, 14 şi respectiv 14.

Proiectele, de o diversitate impresionantă, surprind efortul a sute de comunicatori, oameni de PR şi responsabili de CSR, brand manageri şi marketeri de la zeci de companii, agenţii, organizaţii non-profit şi instituţii publice. Ele ne spun că preţuim mai mult instituţia parteneriatului, drepturile celorlalţi şi responsabilităţile faţă de ei. Că suntem mai sensibili faţă de nevoile reale ale oamenilor şi mai atenţi la problemele din jurul nostru.

Multumim tuturor participanţilor pentru gestul de a credita acest demers şi pentru mesajul transmis – acela de a da însemnătatea cuvenită funcţiei de comunicare. Multumiri membrilor juriului care au acceptat cu entuziasm să facă parte din echipa de evaluare.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 8 ţări şi desfăşoară în perioada 14 octombrie – 6 noiembrie pe baza criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice: oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, execuţia, evaluarea, creativitatea şi inovaţia.

Gala Romanian PR Award va avea lor în seara zilei de 23 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.

 


Aflată la cea de-a 14-a ediţie, Romanian PR Award este cea mai importantă competiţie naţională de recunoaştere a excelenţei în domeniul Relaţiilor Publice. Un proiect ‚încăpăţânat’ şi de cursă lungă care a reuşit să adune sub aceeaşi umbrelă parteneri prestigioşi, nume marcante ale breslei, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR. Importanţa competiţiei a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanţa ei se masoară în multitudinea de concurenţi aflaţi an de an la start, în performanţele finaliştilor şi în profesionalismul celor care îi arbitrează.

 

logo-praward-transparent