Cea de-a doua ediție a competiției se desfășoară în strânsă corelație cu competiția internațională “Golden World Award”, organizată de Asociația Internațională de Relații Publice – IPRA. Campaniile câștigătoare la Romanian PR Award au posibilitatea să candideze mai departe în cadrul renumitei competiții internaționale, concursul național fiind un pașaport către recunoașterea internațională. 2004 este anul când se lansează Romanian PR Week, un eveniment complex cu invitați de excepție, desfășurat pe parcursul a mai multor zile. A fost o creștere substanțială în valoare și conținut, Gala fiind precedată de congresul international “Management through Communication — Communications Management” care a accentuat rolul strategic al comunicării în funcționarea eficientă a organizațiilor. Printre vorbitorii ediție se numără Anthony Van der Heijden (Banca Comercială Ion Țiriac), Ted Lattimore (Connex), Thomas Achelis (CERP), Lidia Solomon (Connex), Gilda Lazăr (JTI), Cosmin Alexandru (GFK) și Iolanda Stăniloiu.