Romanian PR Award comunică printr-un concept semnat de Leo Burnett și valorifică metafora constelațiilor. La fel cum universul e în continuă expansiune, așa e și industria de PR din România. Se reinventează continuu, țintind către mai sus, mai mult, mai creativ și căutând galaxii nedescoperite încă. Și apar tot timpul stele noi, unele strălucitoare ca o supernova, care transmit lumină celor din jur prin puterea ideilor lor, ajutând chiar la formarea altor stele. 303 de proiecte se înscriu la cea de-a 13-a ediție a competiției și stabilesc un nou record. MSLGROUP The Practice este „PR Agency of the Year”. Juriul acordă distincția „Comunicatorul Anului” lui Constantin Chiriac, directorul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu. Distincția “PR Professional of the Year” este înmânată Crenguței Roșu, Managing Director la DC Communication. Juriul acordă 19 premii de aur, 46 de premii de argint și 15 diplome de excelență. Premiul “PR In-house Team of the Year” este înmânat echipei de comunicare Samsung Electronics România.