Pentru prima oară în istoria competiției, Gala de premiere are loc în format virtual. 

La majoratul Galei, într-un context general nu tocmai propice, Romanian PR Award mizează pe speranță și pe capacitatea de adaptare a breslei.

370 de aplicații înregistrează ediția de majorat a competiției.

Graffiti PR este „PR Agency of the Year”. 

Premiul “PR In-house Team of the Year” a fost înmânat echipei de comunicare AVON Romania.

Distincția specială „PR Innovator of the Year”, sprijinită de Telekom România, a fost acordată Urgent Cargus & Graffiti PR pentru campania Never Have I ever Sent.

Best Use of PR Measurement & Evaluation”, un premiu special acordat de Raiffeisen Bank, a fost înmânat Carrefour & Graffiti PR pentru proiectul We put a price on plastic.

Cea de-a 18-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Spania, Austria, Cehia, Olanda, Grecia, Rusia și România.

Scroll to Top