La cea de-a 19-a ediție, Romanian PR Award a adus în prim plan importanța sistemelor de evaluare în practica relațiilor publice și i-a invitat pe aplicanți să acorde o importanța sporită  standardelor de măsurare.  

MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award.

Premiul “PR In-house Team of the Year” a fost înmânat echipei de comunicare Samsung Electronics Romania.

Distincția specială „PR Innovator of the Year”, sprijinită de Telekom, a fost acordată P&G Romania (Pampers) & Graffiti PR, Leo Burnett, Mediacom pentru campania: Sleep tight, little fighter. 

Best Use of PR Measurement & Evaluation”, un premiu special acordat de Raiffeisen Bank, a fost înmânat The Romanian Association of International Drug Manufacturers (ARPIM) & Point Public Affairs pentru proiectul: Diabetes – the silent pandemic.

Cea de-a 19-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din 10 țări.