Se împlinesc 20 ani de la prima ediție a competiției Romanian PR Award, un proiect „încăpățânat” și curajos care a reușit să adune sub aceeași umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenți valoroși, parteneri entuziaști și sute de colegi care au urmărit îndeaproape evoluția industriei de relații publice.
GRF+ a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XX-a ediții a competiției Romanian PR Award.
Premiul “PR In-house Team of the Year” a fost înmânat echipei de comunicare Coca-Cola HBC Romania.
Distincția specială „PR Innovator of the Year”, sprijinită de Telekom Romania Mobile, a fost acordată Universității Politehnice Timișoara și Muzeului Banatului pentru campania: Spotlight Heritage Timișoara.
„Best Use of PR Measurement & Evaluation”, un premiu special acordat de Raiffeisen Bank, a fost înmânat Medisprof & MPR Agency: pentru proiectul: By far the most beautiful.
Cea de-a 20-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din 15 țări.