Ana Crivăț

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Head of Corporate Affairs, HEINEKEN România

Lider cu 16 ani de performanță în transformare de business, Ana îmbrățișează schimbarea ca pas necesar în evoluție și transformare personală și profesională. Din 2019, coordonează departamentul de Corporate Affairs al HEINEKEN România, gestionând comunicarea internă și externă, precum și agendele de sustenabilitate și public affairs ale companiei.

S-a alăturat echipei HEINEKEN în 2013, ca Innovation Manager, în departamentul de Marketing, rol din care a coordonat strategia de inovare a organizației, cu misiunea de a identifica și valorifica noi oportunități de business, și a obținut un succes remarcabil pentru HEINEKEN România cu lansarea categoriei de cidru pe piața locală, pentru care echipa din România a obținut o recunoaștere importantă: ”Cea mai bună lansare a categoriei cidru în lumea HEINEKEN”.

Cu un background solid în cercetare de piață strategică, a dezvoltat echipe și strategii de creștere și transformare pentru companiile cu care a avut onoarea să lucreze, acoperind o paleta vastă de industrii și categorii.