Eduard Drăghici

Employer Branding Manager, Thales

Având o experiență de peste 8 ani în Resurse Umane și Comunicare, Eduard Drăghici a redefinit procese de comunicare internă, a construit strategii eficiente de employer branding și a livrat cu succes campanii de recruitment marketing pentru companii din diverse industrii. A studiat atât limba și literatura română, cât și limba și literatura engleză la Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din București și deține o diplomă de master în Managementul Resurselor Umane de la Universitatea din București.  

S-a format ca specialist alături de Carrefour, în perioada 2010-2019. În cei 8 ani și jumătate, a ocupat mai multe poziții și a lucrat cu profesioniști și experți care i-au insuflat pasiunea pentru oameni și comunicare. În 2016 a jucat un rol important în procesul de integrare a echipelor Billa, după achiziția locală Billa de către Grupul Carrefour; proiectul strategic de comunicare internă implementat fiind dublu premiat în cadrul ediției Romanian PR Award din acel an.  

În 2019 s-a alăturat echipei locale Edenred, iar în cele 12 luni petrecute în echipă a reușit să revitalizeze comunicarea internă a companiei și să implementeze inițiative ample de motivare a angajaților.  

În 2020 a ales să facă o schimbare alături de Société Générale, unde timp de 2 ani și jumătate a coordonat proiecte de comunicare externă și employer branding pentru centrul global de servicii din România. În aceeași perioadă a obținut certificarea globală în Employer Branding acordată de Employer Branding Academy, un program Universum.  

În prezent, Eduard conduce strategia locală de employer branding a Thales – având misiunea de a consolida brandul de angajator al companiei pe piața din România și de a contribui la atragerea talentelor potrivite. Consideră că promisiunea brandului de angajator trebuie construită în jurul experiențelor reale, printr-o comunicare autentică și asumată.