Liliana Popa

Account Manager, Palmer Hargreaves
Liliana este account manager la agenția internațională Palmer Hargreaves, oferind servicii de consultanță în PR pentru clienți lideri de piață în domeniile finance, tech și telecomunicații. Așază în centrul misiunii ei pasiunea pentru cuvânt și imagine, cu care deopotrivă explorează și creează lumea din jur și relația dintre produs și public. Astfel, ca masterandă la Studii Vizuale și Societate de la SNSPA, și-a propus să aprofundeze limbajul vizual și studiile culturale.
În ultimii 4 ani, Liliana a coordonat în calitate de PR Manager comunicarea de brand și corporate a companiei Farmec, precum și campaniile de PR internaționale și proiectele de CSR, Farmec păstrându-și în tot acest timp poziția de cel mai vizibil producător de cosmetice în media din România.
Liliana a studiat Comunicare și Relații Publice în limba germană la Universitatea Babeș-Bolyai și la Ludwig Maximilian University of Munich.
Experiența ei de peste 10 ani în PR și marketing online, în Germania și România, cuprinde atât proiecte culturale la Centrul Cultural German Cluj-Napoca, cât și managementul unor conturi de referință în industriile lor, precum L’Oreal, Ferrero și Telekom.
