69 de campanii concurează la această ediție și sunt acordate 4 premii de aur, 5 premii de argint, 4 premii speciale și 10 premii pentru studenți. Este primul an când se introduc două categorii de concurs – campanii comerciale și campanii non-comerciale, semn de diversificare. Printre campaniile distinse cu Aur regăsim „Vinurile Davino ocupă poziția Ultimate-High-End între Vinurile Românești” (Gheorghe Moisescu), „Biosecurizat de la Agricola Bacău” (Agricola Internațional Bacău & Tempo), „Lansarea primului radio pentru copii din Europa Itsy Bitsy FM” (GMP & Itsy Bitsy FM), „Tu alegi, Banca Transilvania se implică!” și „Mari Români”(TVR). Disticția „PR Agency of the Year 2006” merge la GMP. Disticția „Comunicatorul Anului” se acordă Monicăi Macovei, Ministrul Justiției la acea dată. Teme interesante îmbăgățesc agenda congresului PR Week: Rolul CSR în strategia de business, Etică în PR și Managementul Reputației. În dezbaterea “Valoare adăugată prin PR”, moderată de Emil Hurezeanu, se discută aprins despre strategiile de comunicare ale unor corporații prezente în România. Dezbaterea de etică ia sub lupă problemele etice în raporturile PR-presă-public și beneficiază de expertiza profesorului Horst Avenarius, Președintele Consiliului German de Relații Publice.