FAQ

Persoane fizice și juridice, clienți sau agenții de PR/publicitate, ONG-uri, instituții de stat sau freelanceri care concep și realizează campanii de PR.

Pe baza criteriilor de jurizare IPRA: Tema și oportunitatea, Cercetarea, Planificarea, Execuția, Evaluarea, Creativitatea și Inovația.

O echipă internațională de practicieni pregătiți să-și confrunte talentul și experiența cu performanțele și creativitatea profesioniștilor români.

Forum for International Communications, organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standardele etice și de performanță ale profesiei de relații publice.

Noua lucrare-trofeu care premiază excelența în comunicare se numește Geneză. Ea aparține creatorului Peter Jecza. Geneza lui Peter Jecza e un omagiu adus puterii născătoare de nou, născută dintr-o întâlnire. S-a schimbat accentul apropierii. Nu fiecare entitate separată e importantă, ci ceea ce duc ele împreună mai departe.

Da, dar nu pot participa la evaluarea secțiunilor de concurs în care se regăsesc propriile aplicații. De asemenea, aceștia au obligația de a se abține de la exprimarea oricărei opinii care vizează evaluarea propriilor proiecte în sedința finală a juriului. Organizatorii se angajează să evite orice conflict de interese, stabilind grupele de jurizare pentru fiecare secțiune de concurs după centralizarea tuturor aplicațiilor, când se pot identifica eventualele conflicte.    

Executive summary, în limba engleză (aprox. o pagină A4), împreună cu o imagine cover – 1024 X 580px.

Da, înscrierea unei lucrări la mai multe categorii este posibilă și presupune achitarea unei taxe suplimentare.