Checklist inscriere

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

CE TREBUIE SĂ ȘTII?

Cine poate participa la PR Award?

Persoane fizice și juridice, clienți sau agenții de PR/publicitate, ONG-uri, instituții publice sau freelanceri care concep și realizează campanii de PR

  • Sunt eligibile proiectele care s-au desfășurat în ultimii doi ani. Se acceptă și campanii în derulare, dar care prezintă rezultate cuantificabile la momentul înscrierii în concurs
  • Nu există o limită a numărului de proiecte înscrise în competiție
  • Orice proiect poate fi înscris simultan în cadrul mai multor categorii de concurs

Cum se jurizează proiectele?

Pe baza criteriilor de jurizare: Tema și oportunitatea, Cercetarea, Planificarea, Execuția, Evaluarea, Creativitatea și Inovația.

IMPORTANT: Organizațiile care au un reprezentant în juriu pot înscrie proiecte în competiție, dar nu pot participa la evaluarea secțiunilor de concurs în care se regăsesc propriile aplicații. De asemenea, aceștia au obligația de a se abține de la exprimarea oricărei opinii care vizează evaluarea propriilor proiecte în sedința finală a juriului. Organizatorii se angajează să evite orice conflict de interese, stabilind grupele de jurizare pentru fiecare secțiune de concurs după centralizarea tuturor aplicațiilor, când se pot identifica eventualele incompatibilități.     

Care sunt categoriile de concurs?

Premiile de excelență Romanian PR Award

Comunicare corporatistă • Comunicare de brand • Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor și oportunităților • Digital PR și Social Media • Comunicare internă • Employer Branding • Responsabilitate socială (CSR) și dialog cu grupurile cointeresate • Comunicarea proiectelor de mediu • Media Relations • Public Affairs & Advocacy & Lobby • Organizații non-guvernamentale. Societate civilă • Comunicare în domeniul public • Comunicare în domeniul financiar • Comunicare în domeniul medical • Tech PR • Cultură, Artă • Fashion & Lifestyle • Sport & Entertainment • Buget –  Creativitate + • Evenimente și marketing experiențial

Realizări excepționale de echipă

PR In-House Team of the Year • Small Consultancy of the Year

Diplomele de excelență Romanian PR Award

Website / Intranet / Blog/Pagina Facebook/ Instagram • Newsletter Intern • Raport Anual
• Kit de presă • Publicații externe • Sponsorship • Producții video

Cine evaluează campaniile?

O echipă internațională de practicieni pregătiți să-și confrunte talentul și experiența cu performanțele și creativitatea profesioniștilor români.

Cine organizează PR Award?

Forum for International Communications, organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standardele etice și de performanță ale profesiei de relații publice.

CE TREBUIE SĂ FACI?

Informează-te! Verifică dacă:

  • Ești eligibil
  • Respecți criteriile de jurizare
  • Nu ai depășit termenul de înscriere

Termenul până la care se pot face înscrieri în competiție este 30 septembrie 2019. Înscrierile efectuate după această dată, dar cel târziu până vineri, 4 octombrie 2019, implică o creștere cu 10% a taxei de înscriere. Termenul nu va mai fi prelungit după data de 4 octombrie.

Alcătuiește aplicația:

  • Descarcă formularul de înscriere
  • Întocmeşte rezumatul campaniei în format pdf, nu mai mare de 4 pagini A4, mărimea fontului 12, în limba engleză, cu respectarea criteriilor de jurizare (max. 2MB). Fișierul se va salva cu numele Organizație_Agenție.pdf
  • Extrage esențialul în versiunea succintă de Executive Summary, în limba engleză, (o pagină A4, format .doc). Această versiune, însoțită de o imagine cover (1024x576px) va fi publicată în arhiva proiectelor câștigătoare dacă proiectul tău câștigă Silver sau Gold. 
  • Opțional: Materiale auxiliare care susțin aplicația (în format pdf., max. 2MB), transmise electronic împreună cu aplicația. Materialele video se vor posta pe servere publice și se va specifica linkul în aplicație și/sau materialul de suport.
  • Nu uita să anexezi dovada achitării taxei de participare.

Achită taxa de participare:

  • Companii &  Agenţii – 185 €/ lucrare +nscrisa la categoriile 1-22, respectiv de 115 € pentru categoriile 23-29
  • ONG-urile – 75 € pentru înscrieri la categoriile 1-22, respectiv 70 € pentru categoriile 23-29.
  • Înscrierea unei lucrări la mai multe categorii este posibilă şi presupune o taxă suplimentară de 65 € pentru fiecare categorie adiţională.
  • În situaţia în care o campanie se regăseşte atât în categoriile 1-20 cât și 23-29, înscrierea de bază se consideră cea din 1-20.

O singură aplicaţie, mai multe şanse:

  • Poţi înscrie aceeaşi lucrare la mai multe categorii, sporindu-ţi astfel şansele de a te regăsi pe lista finaliştilor! Taxă suplimentară este de 65 € pentru fiecare categorie adiţională.
 
 
 
 
Aplicațiile se trimit doar în format electronic la inscrieri@praward.ro