Cea de-a cincea ediție a Galei are loc la Opera Națională București pe 6 noiembrie. Juriul acordă 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale și 12 premii pentru studenți. Disticția „PR Agency of the Year” 2006 merge la Pleon Graffiti. Distincția „Comunicatorul Anului” se acordă regizorului Cristian Mungiu. Teme inedite, precum abordarea strategică și managementul programelor de responsabilitate socială corporatistă ori dimensiunea culturală în strategiile de branding și de comunicare corporatistă, sunt abordate de nume prestigioase și de specialiști străini prezenți pentru prima dată în România: Peter Debreceny, US Institute for PR, Stephen Young, Caux Round Table, Louis Williams, în egală măsură practician și specialist reputat în domeniul evaluării în relații publice, Alan Knight, Institute of Social and Ethical AccountAbility. Participă la dezbateri Horia Roman Patapievici, Aneta Bogdan și Andreea Roșca. Două traininguri inedite, conduse de Stephen Young, respectiv, Louis Williams, abordează subiecte precum: evaluare în relații publice și raportare în programele de responsabilitate socială corporatistă. Săptămâna PR-ului Românesc se încheie cu Ziua Carierei, eveniment dedicat studenților.

Scroll to Top