Dezbaterile PR Week din acest an întăreasc ideea că PR-ul nu trebuie să se rezume doar la comunicarea deciziilor, ci trebuie integrat în strategia de afaceri, contribuind proactiv la formularea politicilor corporatiste. Teme inedite precum PR 2.0: consecințele tehnologiilor web 2.0 asupra practicii de relații publice; Lobbying: comunicare, transparență și persuasiune; Etica în Relații Publice: repere. tendințe și controverse; Creativitatea în PR; De la Public Relations la Public Engagement; Rolul relațiilor publice în restaurarea încrederii în business și mass-media sunt dezbătute intens la congresului PR Week. Elemente de noutate:  dezbaterea “Etică în Relații Publice: repere. tendințe și controverse” și prima cercetare despre practicile media în raporturile PR-presă: “Media Transparency and Media Practices in Romania: Results of a Nation-wide Survey of Practitioners”, un studiu realizat de Forum for International Communications în parteneriat cu prestigiosul US Institute for Public Relations și Centrul pentru Jurnalism Independent (CRJ). La Gala Romanian PR Award se acordă 6 premii de aur, 19 premii de argint și 13 premii Junior PR Award. Distincția „PR Agency of the Year” merge la The PRACTICE. Distincția „Comunicatorul Anului” se acordă Guvernatorului Băncii Naționale, Mugur Isărescu.

Scroll to Top