Ioana Mănoiu
Managing Partner, GMP PR
După o scurtă perioadă petrecută în presă și cinci ani într-o agenție multinațională de publicitate, în anul 2005 Ioana Manoiu a fondat agenția GMP PR. Influențată de timpul petrecut în preajma creativilor din publicitate, Ioana a venit cu o viziune nouă despre comunicare, agenția devenind în scurt timp o obișnuită a podiumurilor naționale și internaţionale. Activitatea agenţiei a fost recunoscută la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite se numără „Best use of PR Evaluation”, „PR Innovator of the Year”, „Newcomer European Agency of the Year” sau „Romanian PR Agency of the year”. În prezent, GMP PR are o echipa de 25 de specialisti în comunicare și oferă servicii de consultanță în PR pentru companii precum Petrom, GlaxoSmithKline, Henkel, Ursus Breweries, Casa de Insolvență Transilvania, Groupama, Scandia, FrieslandCampina. Ioana Manoiu a fost indicată drept profesionistul cu cea mai mare notorietate din industria autohtonă de PR în studiul Unlock Market Research, coordonat de revista BIZ. A absolvit în anul 2010 Programul de Executive MBA la Berlin School of Creative Leadership și deține un Certificat Profesional in Management de la Open University Business School (Codecs). În 2011, Ioana a reprezentat România în juriul Festivalului de Publicitate de la Cannes.