Checklist inscriere
CE TREBUIE SĂ ȘTII?
Cine poate participa la PR Award?
Persoane fizice și juridice, clienți sau agenții de PR/publicitate, ONG-uri, instituții publice sau freelanceri care concep și realizează campanii de PR
- Sunt eligibile proiectele care s-au desfășurat în ultimii doi ani. Se acceptă și campanii în derulare, dar care prezintă rezultate cuantificabile la momentul înscrierii în concurs.
- Nu există o limită a numărului de proiecte înscrise în competiție.
- Orice proiect poate fi înscris simultan în cadrul mai multor categorii de concurs.
Cum se jurizează proiectele?
Pe baza criteriilor de jurizare: Tema și oportunitatea, Cercetarea, Planificarea, Execuția, Evaluarea, Creativitatea și Inovația.
IMPORTANT: Organizațiile care au un reprezentant în juriu pot înscrie proiecte în competiție, dar nu pot participa la evaluarea secțiunilor de concurs în care se regăsesc propriile aplicații. De asemenea, aceștia au obligația de a se abține de la exprimarea oricărei opinii care vizează evaluarea propriilor proiecte în sedința finală a juriului. Organizatorii se angajează să evite orice conflict de interese, stabilind grupele de jurizare pentru fiecare secțiune de concurs după centralizarea tuturor aplicațiilor, când se pot identifica eventualele incompatibilități.
Care sunt categoriile de concurs?
Premiile de excelență Romanian PR Award
Comunicare corporatistă • Comunicare de brand • Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor și oportunităților • Digital PR & AI și Social Media • Comunicare internă • Employer Branding •
Comunicare incluzivă & Managementul diversității • Sustenabilitate, ESG și dialog cu grupurile cointeresate • Mediu și biodiversitate • Media Relations & Influencer Relations • Public Affairs & Advocacy & Lobby • Organizații non-guvernamentale. Societate civilă • Comunicare în domeniul public • Comunicare în domeniul financiar • Comunicare în domeniul medical • Tech PR & Comunicarea inovației • Cultură, Artă • Fashion & Lifestyle • Sport & Entertainment • Buget – Creativitate + • Junior PR Award
Realizări excepționale de echipă
PR In-House Team of the Year • Small Consultancy of the Year
Diplomele de excelență Romanian PR Award
Evenimente (online și offline) și marketing experiențial • Website / Intranet / Blog/Pagina Facebook/ Instagram/ TikTok • Newsletter Intern • Raport Anual
• Kit de presă • Publicații externe • Sponsorship • Producții video • Podcast
Cine evaluează campaniile?
O echipă internațională de practicieni pregătiți să-și confrunte talentul și experiența cu performanțele și creativitatea profesioniștilor români.
Cine organizează PR Award?
Fundația Forum for International Communications, organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standardele etice și de performanță ale profesiei de relații publice.
CE TREBUIE SĂ FACI?
Informează-te! Verifică dacă:
- Ești eligibil
- Respecți criteriile de jurizare
- Nu ai depășit termenul de înscriere
Early bird – 20.09.2024, Standard deadline – 27.09.2024, Late deadline – 04.10.2024
Termenul nu va mai fi prelungit după data de 4 octombrie 2024.
Alcătuiește aplicația:
- Descarcă formularul de înscriere
- Întocmeşte rezumatul campaniei în format pdf, nu mai mare de 4 pagini A4, mărimea fontului 12, în limba engleză, cu respectarea criteriilor de jurizare (max. 2MB). Fișierul se va salva cu numele Organizație_Agenție.pdf
- Opțional: Materiale auxiliare care susțin aplicația (în format pdf., max. 2MB), transmise electronic împreună cu aplicația. Materialele video se vor posta pe servere publice și se va specifica linkul în aplicație și/sau materialul de suport.
- Dovada achitării taxei de participare.
- Câștigătorii sunt rugați să transmită un Executive Summary, în limba engleză, (o pagină A4, format .doc). Această versiune, însoțită de o imagine cover (1024x576px) va fi publicată în arhiva proiectelor câștigătoare dacă proiectul tău câștigă Silver sau Gold.
Achită taxa de participare:
- Taxele corespund celor 3 termene eligibile (Early Bird, Standard Deadline și Late Deadline) și pot fi consultate aici.
- Înscrierea unei lucrări la mai multe categorii este posibilă şi presupune achitarea unei taxe suplimentare. Detaliile pot fi consultate aici.
- În situaţia în care o campanie se regăseşte atât în categoriile 1-20 cât și 23-31, înscrierea de bază se consideră cea din 1-20.
- Taxa se achită cel târziu la depunerea aplicației, prin transfer bancar, în lei, la cursul BNR din ziua plăţii, în baza facturii fiscale emise anterior de către organizator.
- Pentru a te asigăra că emiterea facturii și efectuarea transferului se fac în timp util, te rugăm să completezi formularul de înscriere și să-l returnezi la inscrieri@praward.ro Factura fiscală va fi emisă doar în baza formularului.
- Nu se aplica TVA la taxa de participare!
O singură aplicaţie, mai multe şanse:
- Poţi înscrie aceeaşi lucrare la mai multe categorii, sporindu-ţi astfel şansele de a te regăsi pe lista finaliştilor! Taxele suplimentare pot fi consultate aici.