Romanian PR Award și-a desemnat câștigătorii ediției de majorat

JURIU

Graffiti PR a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XVIII-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații în prima gală virtuală din istoria competiției, desfășurată în această seară.

Cu ocazia decernării premiului, Bogdan Tomoiagă, Director Executiv Graffiti PR și Irina Ciocan Stănescu, Managing Partner, au declarat:

“Câștigăm pentru al doilea an consecutiv distincția PR Agency of the Year, însă, la fel ca multe lucruri din noua noastră realitate, acest premiu pare unul complet diferit. Dacă 2019 a fost anul produsului integrat, PR Agency of the Year 2020 e fără dubii premiul ECHIPEI, al celor peste 70 de colegi ai Palatului Universul. Este premiul lor. Și al celor dragi lor – iubiți, copii, colegi de apartament, pisici și căței care au fost cu noi pe ecrane. 2020 ne-a dat multe nopți lungi. Și multe dimineți în care, deși temători cu privire la ce o să vină, oamenii din Graffiti PR au rămas aceeași echipă care vrea să facă lucrurile cu sens și cât mai bine posibil. Este, în aceeași măsură, premiul echipelor făcute cu clienții, care au acceptat să nu lase “frica” să fie cuvântul anului 2020. Echipe care au făcut ca produsul integrat PR Driven al Graffiti PR să fie din nou cel mai bun din piață. Și să respire aer de Meaning+.”

Premiul “PR In-house Team of the Year” a fost înmânat echipei de comunicare AVON Romania.

Distincția specială „PR Innovator of the Year”, sprijinită de Telekom România, a fost acordată Urgent Cargus & Graffiti PR pentru campania Never Have I ever Sent.

Best Use of PR Measurement & Evaluation”, un premiu special acordat de Raiffeisen Bank, a fost înmânat Carrefour & Graffiti PR pentru proiectul We put a price on plastic.

Cea de-a 18-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Spania, Austria, Cehia, Olanda, Grecia, Rusia și România.

Prezentăm mai jos finaliștii celei de-a XVIII-a ediții Romanian PR Award.

Corporate Communication

Golden Award for Excellence

Beans&Dots, IaLoc.ro, ACME Industries: Support Small Businesses

Silver Award for Excellence

Carrefour Romania & Graffiti PR: We Open the Romanian Wine

Urgent Cargus & Graffiti PR: Never Have I ever Sent

Brand PR – Existing products and services

Golden Award for Excellence

AmRest | Burger King & MSL The Practice, Publicis, Zenith: V-Day for Unnoficial Relationships

Silver Award for Excellence

Avon Romania & GMP PR: A different kind of Easter

Class & Boomerang & The Public Advisors: Introducing ‘shaorma’ in the Dictionary

Unilever & WefflerMark, Momentum: Domestos supports the hygiene in schools

Brand PR – New products and services

Golden Award for Excellence

PlayStation & Smart Point PR: The Last of Us Part II Launch Campaign

Silver Award for Excellence

Durex & Minio Studio: The Right Condom

Sun Plaza & Minio Studio: Sun Plaza App

Crisis Management, Risks and Opportunities

Golden Award for Excellence

Urgent Cargus & Graffiti PR: Never Have I ever Sent

Silver Award for Excellence

Regina Maria & McCann PR: Partnering for health amidst pandemic

Digital PR

Golden Award for Excellence

Philips Romania, Airly & Red Dots: Romania Breathes. We want fresh air

Silver Award for Excellence

Durex & Minio Studio: The Right Condom

ING Bank & Jazz Communication: The #goodplace

OLX & MSL The Practice, Publicis, Media Investment: Te descurci tu

Social Media

Golden Award for Excellence

AmRest | Burger King & MSL The Practice, Publicis, Zenith: V-Day for Unnoficial Relationships

Silver Award for Excellence

Avon Romania & GMP PR: A different kind of Easter

McDonald’s & Graffiti PR, Tribal Worldwide Romania, OMD: McDelivery Night In

OTP Bank Romania & GMP PR: Banca de Multumiri

Internal communication

Golden Award for Excellence

ING Bank: #Doyourthingathome

Silver Award for Excellence

Blue Point & Crafters: The blue point experience

Graffiti PR: Rebuilding our Universe

Ubisoft: U Matter

Employer Branding

Golden Award for Excellence

Servier Pharma & Graffiti PR: The Good Lab

Silver Award for Excellence

Mega Image: 12 Acts of kindness

Raiffeisen Bank & MSL The Practice: Social Media Heroes

Corporate Social Responsibility

Golden Award for Excellence

Carrefour & Graffiti PR: We put a price on plastic

Silver Award for Excellence

AVON & Kaufland: Pink Relay – Cancel Cancer

Carrefour & Graffiti PR: Extraordinary Charitable Christmas Concert

Carrefour, EY, Gault & Millau, Biodeck, Microgreens: #dingrija

Environmental communication

Golden Award for Excellence

Asociația Act for Tomorrow: #WaterACT – Face to face with marine litter

Silver Award for Excellence

Carrefour & Graffiti PR: We put a price on plastic

Media Relations & Influencer Relations

Golden Award for Excellence

Zi de Bine Association & The Public Advisors, WOPA & Circles Colab, ACME Industries: Shield for hospitals

Silver Award for Excellence

BRIO® & The Public Advisors: Invest with BRIO®

Dertour & GMP PR: Reinventing holidays at the tourism fair

OLX & MSL The Practice, Publicis, Media Investment: Te descurci tu     

Public Affairs, Advocacy, Lobby

Golden Award for Excellence

Alianța România Fără Orfani: A family for every child

Silver Award for Excellence

Societatea Civilă de Avocați Iordăchescu & Asociații & PR & MORE: Justice for Marius Balo!

NGOs

Golden Award for Excellence

Fundația Vodafone România & Next Advertising: Bright Sky Ro

Silver Award for Excellence

Asociația Autism Voice: Autism Voice Line

Asociația Envision & Jazz Communication & Conan PR & NEXT: Your birthday rewrites the story

Communication in the public sector

Golden Award for Excellence

Tudor Communication: #RespectJournalists

Silver Award for Excellence

Graffiti PR & Europa FM: #1suntemtoti

Communication in financial sector

Golden Award for Excellence

Raiffeisen Bank & Rogalski Damaschin PR: Money Bistro-2

Silver Award for Excellence

Banca Transilvania & MSL The Practice: PeopleOath

UniCredit Bank & Graffiti PR: Start Major

Communication in medical sector

Golden Award for Excellence

Durex & Minio Studio: The Right Condom

Silver Award for Excellence

Pfizer & Tuio: #ItsThatEasy

Tech PR

Golden Award for Excellence

PlayStation & Smart Point PR: The Last of Us Part II Launch Campaign

Silver Award for Excellence

Sun Plaza & Minio Studio: Sun Plaza App

Telekom România & V+O Communication: Keep Romania Connected

Culture, Art

Golden Award for Excellence

Raiffeisen Bank & DC Communication: Raiffeisen Art Proiect: Stagiune Virtuala

Silver Award for Excellence

Overground Music & Freelancers Dona Teșcovschi, Simina Ignat: The release of byron’s new album

Qreator by Iqos & Kubis, McCann PR: Home Together Edition

Fashion & Lifestyle

Golden Award for Excellence

Avon Romania & GMP PR: A different kind of Easter

Silver Award for Excellence

About You & Graffiti PR: From Zero to Hero

Sport & Entertainment

 Golden Award for Excellence

PlayStation & Smart Point PR: The Last of Us Part II Launch Campaign

Silver Award for Excellence

Asociația Gaming Week & Dăescu Borțun Olteanu: Gaming Marathon

Budget-, Creativity+

Golden Award for Excellence

Asociația Envision & Jazz Communication & Conan PR & NEXT: Your birthday rewrites the story

Silver Award for Excellence

Organizația Salvați Copiii & Kubis: A fearless world

Zi de Bine Association & The Public Advisors, WOPA Circles Colab, ACME Industries: Shield for hospitals

Events

Golden Award for Excellence

About You & Graffiti PR: From Zero to Hero

Silver Award for Excellence

H&M Romania & Graffiti PR: #ProjectLove

Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram

Samsung Electronics Romania & MSL The Practice: Samsung Electronics Romania Instagram Page

Internal newsletter

McCann PR & McCann PR: In Other News

Annual report

Raiffeisen Bank Romania & The CSR Agency: 2019 Raiffeisen Bank Romania Sustainability Report

Press kit

Sephora & Galeriu & Partners: Water Power by Sephora

External publications

Asociația Fascination & SmartPoint PR: Știința Altfel: A different approach to science classes

Sponsorship

PENNY & MSL The Practice: BufKids: the foundation of a future

Video productions

PlayStation & Smart Point PR: The Last of Us Part II Launch Campaign

Podcast

Zaga Brand & Institutul Național al Patrimoniului & Zaga Brand: Digital Historytellers Podcast

PR In-House Team of the Year

Avon Romania

Small Consultancy of the Year

Confident Communications

PR Agency of the Year

Graffiti PR

PR Innovator of the Year

Urgent Cargus & Graffiti PR: Never Have I ever Sent

Best Use of PR Measurement & Evaluation

Carrefour & Graffiti PR: We put a price on plastic

Romanian PR Award este susținut de Telekom Romania, partener principal, de partenerii – Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, MedLife, Banca Transilvania și Penny și de partenerii media – Revista Cariere, PR Romania, IAA, IQADS, Adhugger, CSR Romania și Zelist.

Despre Romanian PR Award

Aflată la cea de-a 18-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Un proiect ‚încăpățânat’ și de cursă lungă care a reușit să adune sub aceeași umbrelă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, concurenți valoroși și zeci de tineri aspiranți la o carieră în PR. Importanța competiției a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanța ei se masoară în multitudinea de concurenți aflați an de an la start, în performanțele finaliștilor și în profesionalismul celor care îi arbitrează.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standarde etice și de performanță ale profesiei de relații publice. Fundația organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în domeniul comunicării de afaceri din România. În aprilie 2009, fundația a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicații online de PR din Europa, conform Communications Director. În martie 2006, Forum a inițiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilității sociale corporatiste, program afiliat la rețeaua europeană CSR Europe. Alături de parteneri din sectorul privat și public, Forum implementează din 2017 Carta Diversității din România. 

Scroll to Top