Best Use of PR Evaluation

Cu sprijinul

Un premiu special Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank continuă să încurajeze bunele practici în evaluarea proiectelor de PR printr-un premiu special dedicat colegilor care înțeleg importanța măsurării și evaluării rezultatelor obținute.   

Evaluarea este un subiect fierbinte pe agenda comunicatorilor datorită avantajelor competitive pe care le promite, cuantificării bunului mers al proiectelor și posibilității de previziune a rezultatelor viitoare.

Am putea spune că ceea ce nu poate fi cuantificat nu contează. Iar dacă vrem ca munca noastră să conteze, atunci rezultatele pe care le obținem trebuie cuantificate.

Evaluarea corectă și cuantificarea bunului mers al proiectelor sunt condiții esențiale pentru creșterea industriei de PR și prezintă o serie de avantaje incontestabile.

În primul rând, demonstrează impactul relațiilor publice atunci când acesta este pus la îndoială. În al doilea rând, ajută la creșterea influenței funcției de PR în organizații și demonstrează contribuția acesteia la masa deciziilor. Și nu în ultimul rând, facilitează comunicarea și interacțiunile cu grupurile de audiență.

Dacă cele de mai sus nu îți sunt doar cunoscute, ci reprezintă convingerea profesională care te ghidează în programele de PR pe care le întreprinzi, poți intra în cursa pentru premiul special Raiffeisen Bank, singura distincție din România care recunoaște excelența practicilor de evaluare în PR. 

Preselecția se face de către juriul internațional care va reține proiectele care cumulează cele mai multe puncte la criteriul “evaluare” din top 3 al secțiunilor 1-20. Circa 20 de proiecte vor intra în cursa pentru premiul special „Best Use of PR Evaluation“. Selecția finală a proiectului câștigător se va face de către Raiffeisen Bank.

JURIU

Scroll to Top