Bogdan Tomoiagă

Managing Director GRF+

Bogdan sau Tomo cum i se spune în agenție și-a început cariera la GraffitiPR în anul 2005 și are în prezent o experiență de peste 20 de ani în comunicare.

Absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea Lucian Blaga, Bogdan s-a alăturat echipei GraffitiPR in poziția de PR Executive și a evoluat profesional dezvoltând campanii de comunicare pe clienți precum Pepsi, Dacia Renault, Blue Air, Petrom sau P&G, ca să enumerăm doar câțiva dintre ei.

Din 2014, ocupă poziția de Managing Director și a contribuit în mod direct la dezvoltarea portofoliului de clienți, la creșterea și dezvoltarea de noi capabilități și servicii, precum și la dezvoltarea strategiei de business a GRF+.

Din 2020, este membru al Consiliului de Administrație al Life is Hard, companie de tehnologie din Cluj.

De asemenea, este responsabil de construirea și definirea ecosistemului de parteneri ai GRF+ fiind inițiatorul investițiilor pe care GRF+ le-a avut în MOCAPP, NewMoon sau Kamrad.

În timpul liber, lui Bogdan îi place să se gândească la viața din agenție și la cum se poate dezvolta aceasta. Apoi să petreacă timp în natură, să citească și să meargă la concerte rock.