Criterii de jurizare
1 Tema / Oportunitatea
Specificul organizaţiei pentru care a fost realizată campania
Problema specifică abordată / Oportunitatea campaniei
5% din scoringul total
2 Cercetarea
Selectarea surselor de documentare, relevanţa informaţiilor
colectate, modul de utilizare a informaţiilor în scopul atingerii obiectivelor campaniei
10% din scoringul total
3 Planificarea
- Definirea obiectivelor campaniei şi stabilirea criteriilor de evaluare
- Identificarea publicului ţintă
- Formularea mesajelor comunicate grupurilor ţintă
- Selecţia canalelor de comunicare
- Realizarea suporturilor de comunicare a mesajelor
- Contactele realizate cu echipa managerială pentru asigurarea sprijinului acesteia
15% din scoringul total
4 Implementarea
- Descrierea etapelor campaniei
- Reevaluări şi ajustări ale planului pe parcursul implementării acestuia
- Dificultăţi întâmpinate
25% din scoringul total
5 Evaluarea
Analiza şi cuantificarea rezultatelor campaniei. Sunt apreciate rezultatele tangibile, care demonstrează atingerea obiectivelor măsurabile, aşa cum au fost descrise la secţiunea Planificare.
Nu uita: Măsurătorile de tip AVE nu reprezintă valoarea relațiilor publice!
25% din scoringul total
6 Creativitatea
Se apreciază originalitatea pusă în slujba obiectivelor.
10% din scoringul total
7 Inovația
Prin inovaţie în PR înţelegem o abordare nouă a actului comunicării în care primează puterea ideii şi schimbarea paradigmei în faţa comunului şi comodului, demersul de a încerca tehnici noi de comunicare, talentul de a identifica şi dezvolta modele noi de parteneriat şi de implicare a stakeholderilor, abilitatea de a pune în valoare resurse umane multidisciplinare, facilitând astfel performanţele de business şi sociale ale organizaţiilor precum şi dialogul dintre organizaţii şi grupuri co-interesate. Considerăm că abordarea fundamentală a proiectului este inovatoare, atunci când transformă nivelul de impact, oferind soluţii ce pot fi replicate şi de alţii.
10% din scoringul total