Mihaela Tudor

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

CEO Tudor Communication

Cu o experiență de 15 ani în jurnalism și comunicare, Mihaela Raluca Tudor este CEO al primei agenții de PR & Personal Branding din București, TUDOR Communication, formate din jurnaliști și comunicatori cu experiență.

Mihaela a fost desemnată antreprenorul anului 2019, la categoria PR, pentru Europa de Est, de către Business Elite Awards. În cadrul galei summit-ului Business Elite Awards de la Amsterdam, a fost premiată cu distincția „40 under 40″, care se acordă la nivel mondial tinerilor antreprenori și lideri cu rezultate remarcabile ȋn domeniul lor de activitate, care inovează și inspiră comunitățile din care fac parte.

Agenţia pe care o conduce a câştigat, printre altele, Small Consultancy of the Year 2018 la PR AWARD și premiul pentru Performanţă în Business la Premiile BiZ PR 2019. Fondatoarea TUDOR Communication a pornit afacerea în 2012 cu credința că promovarea companiilor în media trebuie să se facă prin educație și valoare de informație, predominant prin intermediul oamenilor din spatele brandului, și nu prin noțiuni abstracte și comerciale. Și-a propus și a reușit să creeze o agenție unde oamenii sunt uniți de valori, unde cred în libertate și responsabilitate în munca de zi cu zi, unde se luptă să înțeleagă și să ofere experiențe ce pot schimba destine și unde se respectă valoarea de informație și jurnalismul de calitate ca factor deosebit de important în orice societate democratică.

În ultimii opt ani, echipa sa a reușit să ridice afaceri de câteva sute de mii de euro la nivelul de milioane de euro, să salveze companii de la faliment și să consolideze reputația brandurilor din diferite industrii. De asemenea, sub îndrumarea ei, au organizat și promovat evenimente importante în România, precum: evenimentul Guiness World Record pentru Hospice Casa Speranței (2019), evenimentul Brands that Value (octombrie 2019), primul care are a reunit jurnaliști, antreprenori și reprezentanți ai companiilor, Balkanic Equestrian Championship (NOMINALIZARE la PR AWARD 2017 și diplomă de apreciere din partea FEI) și spectacolul de teatru și operă – Parsifal de Richard Wagner la Ateneul Român (Evenimentul anului 2016), alături de maestrul Christian Badea. Povestea ei de afaceri a fost publicată în cartea „Forța economică a femeilor”, de Andreea Paul, fiind una dintre cele mai tinere și de succes antreprenoare din România.

În perioada pandemiei, TUDOR Communication s-a remarcat în mediul antreprenorial românesc și internațional cu Ghidul de comunicare în perioada de criză distribuit gratuit, al cărui mesaj principal a fost îndemnul la solidaritate, responsabilitate și crearea de alianțe de business care să genereze valoare și progres global, indiferent de domeniu. Tot la începutul perioadei de izolare, TUDOR Communication a dat tonul în piața emisiunilor online în sistem net-event, creând astfel propriile canale media: Brands that Value cu Daniela Palade Teodorescu și 2value cu Mihaela Tudor, având ca invitați profesioniști din industrii foarte diverse – antreprenori din domeniul trainingului, educației, tehnologiilor inovatoare, turismului și divertismentului, mass media, antreprenoriat social – dar și jurnaliști de marcă, influenceri consacrați, lideri de opinie români și internaționali. După interviurile one on one, a urmat un alt nivel: dezbaterile cu profesioniști reprezentativi pentru principalele industrii din România – 2valueTALKS – și emisiunile Brands that Value cu Mihaela Tudor, emisiuni ce au adunat în timp zeci de mii de vizualizări.