PR Innovator of the Year
Cu sprijinul
Samsung Romania cheamă pe scenă inovatorii în comunicare
Inovația este parte din ADN-ul Samsung. Valori precum performanța și inovația cu sens aduc inspirație, contribuie la progresul societății și la creșterea bunăstării consumatorilor. Avem nevoie, mai mult decât oricând, de inovație și în comunicare pentru a regândi cu deschidere și curiozitate paradigma și pentru a găsi soluții creative prin care informațiile esențiale să ajungă la publicul relevant, într-un landscape de comunciare online și offline din ce in ce mai aglomerat.
Așadar, Samsung Romania recunoaște, premiază și oferă vizibilitate proiectelor care, prin inovația pusă în joc și excelența execuției, trec dincolo de granițele comunicării obișnuite, de limitele actuale de practică și acceptare.
Inovația apare atunci când sunt abandonate cărările bătătorite ale gândirii, modul normal de a privi și folosi lucrurile care ne înconjoară, maniera încetățenită de rezolvare a problemelor. Punând la lucru cunoștințe multidisciplinare dintre cele mai diverse, colaborarea participativă și o doză sănătoasă de ludic, inovarea este motorul din spatele tranziției spre nou, spre mai bine, spre cu totul altceva.
Credem cu tărie că inovația în PR va reprezenta unul dintre cei mai importanți piloni de diferențiere în următorii ani, factorul-motor care va facilita accesul comunicatorilor la masa deciziilor, întărind rolul funcției de comunicare în cadrul organizațional.
Vă invităm, așadar, să acceptați provocarea noastră de a inova la Romanian PR Award și să îi oferiți juriului șansa de a exclama „wow”!
Preselecția se va face de către juriul internațional care va reține proiectele care cumulează cele mai multe puncte la criteriul “inovație” din top 3 al secțiunilor 1-20. Aproximativ 15 proiecte vor intra în cursa pentru distincția “PR Innovator of the Year”.