press-release

Romanian PR Award XX și-a desemnat câștigătorii

JURIU

GRF+ a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații într-o gală festivă desfășurată aseară, la JW Marriott.

Cu ocazia decernării premiului, Bogdan Tomoiagă, Director Executiv, și Irina Ciocan Stănescu, Managing Partner GRF+, au declarat:

“2022 a fost ultimul an al Graffiti PR și primul an al GRF+. Noul brand răspunde strategiei de business pe care agenția a construit în ultimii ani: ne propunem un plus de relevanță, pentru clienții noștri și pentru societate. Distincția Romanian PR Award, obținută pentru a 3-a oară în ultimii 4 ani, ne dă încredere să continuăm direcția, printr-un produs pe care poate ne ambiționăm să îl definim complex: PR-driven integrated comms. Credem că valoarea unui brand stă și în măsura în care creează conversații relevante, cu potențial de schimbare în și dincolo de business. Mulțumim, Dana și Romanian PR Award pentru că nu renunțați să provocați industria de PR să-și găsească drumul cu plus. Felicităm în mod special agențiile de dimensiuni medii, care ne inspiră prin agilitatea lor și ne provoacă să ieșim din gândirea de «agenție mare». Le mulțumim clienților, pentru că ne aduc tot mai des „la masa deciziilor”, și pentru că ascultă și implementează idei creative, pline de sens așa cum am văzut la această ediție, din partea tuturor agențiilor participante. Și nu în ultimul rând, așa obosiți cum suntem, le mulțumim colegilor din GRF+: știm că suntem o echipă imperfectă, dar e fantastic cum reușim să găsim împreună hotărârea de a duce produsul de comunicare la standardul de meaning + pe care îl conturăm împreună: mai multă conversație, mai multă creativitate, mai multă relevanță și sens pentru societate. Avem toate premisele să spunem că industria de PR, în întregul ei, poate și vrea mai mult, la fel ca țara în care ne ambiționăm să rămânem și la care punem umărul pentru o construcție durabilă.”

Premiul “PR In-house Team of the Year” a fost înmânat echipei de comunicare Coca-Cola HBC Romania.

Distincția specială „PR Innovator of the Year”, sprijinită de Telekom Romania Mobile, a fost acordată Universității Politehnice Timișoara și Muzeului Banatului pentru campania: Spotlight Heritage Timișoara.

Best Use of PR Measurement & Evaluation”, un premiu special acordat de Raiffeisen Bank, a fost înmânat Medisprof & MPR Agency: pentru proiectul: By far the most beautiful.

Cea de-a XX-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din 15 țări.

Prezentăm mai jos finaliștii celei de-a XX-a ediții Romanian PR Award.                       

Corporate Communication

Golden Award for Excellence

BCR & GRF+, Cohn & Jansen, Conan PR: România inteligentă financiar

Silver Award for Excellence

  • Kaufland Romania: Recycle and save
  • Nestlé Romania & McCann PR: Good Life for all – A Nestle inclusivity campaign
  • Raiffeisen Bank & Zaga Brand: A backpack searching for stories

Brand PR – Existing products and services

Golden Award for Excellence

Storia.ro & MSL The Practice: The Little Book of Biniște // From Hygge to Biniște

Silver Award for Excellence

  • Bringo & Carrefour & GRF+: Our 5 million story
  • Rețeaua de sănătate Regina Maria & McCann PR: You are stronger than you think
  • Universitatea Română-Americană & BDR Associates: Bringing colour to your future

Brand PR – New products and services

Golden Award for Excellence

Rețeaua de sănătate Regina Maria & McCann PR: LONGING – the only affection transmitted from a distance

Silver Award for Excellence

  • Reckitt Benckiser & MSL The Practice: Durex DLG – One Size Doesn’t Fit Them All
  • Samsung Electronics Romania & MSL The Practice, Leo Burnett, Starcom, Centrade Cheil: All Out by Samsung
  • Ursus Breweries & Highlight PR, Cheil Centrade, Media Investment, Highlight: Kozel Launch

Crisis communication

Golden Award for Excellence

Sameday & pastel: Returning hate with love

Silver Award for Excellence

Decathlon & GRF+: RoBike Valley

Digital PR

Golden Award for Excellence

Raiffeisen Bank & Zaga Brand: A backpack searching for stories

Silver Award for Excellence

  • Kaufland Romania & v8: Grand Job Experience  
  • Kaufland Romania & v8: On Romanians Mother Tongue  
  • Reckitt Benckiser & MSL The Practice: Durex DLG – One Size Doesn’t Fit Them All

Social Media

Golden Award for Excellence

Kaufland Romania & v8: On Romanians Mother Tongue

Silver Award for Excellence

  • BCR & GRF+, Cohn & Jansen, Conan PR: România inteligentă financiar
  • ING Bank & Jam Session Agency: Unfollow Hate
  • ING Bank & Jam Session Agency: Wild Game for the Wild Life

Internal communication

Golden Award for Excellence

IBM Romania – Global Marketing Center in Bucharest: Random Acts of Kindness

Silver Award for Excellence

  • Orange Romania & GRF+, Universum Events: One Team One Home
  • BCR & GRF+: BCR News
  • Publicis Groupe Romania & MSL The Practice, Leo Burnett, Starcom: Lion’s Dream

Employer Branding & Diversity Management

Golden Award for Excellence

Kaufland Romania & v8: Grand Job Experience  

Silver Award for Excellence

  • Cognizant-Softvision & GMP PR: The place to be now & beyond
  • OTP Bank Romania & GMP PR: GirlPower by OTP Bank
  • Ubisoft Romania: Become a game tester @Comic Con!

CSR

Golden Award for Excellence

Carrefour & GRF+: Help with PET Community

Silver Award for Excellence

  • Coca-Cola Romania & WWF Romania & McCann PR: Gârla Mare comes back to life
  • Dr. Max & Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor & Ogilvy Romania: The Block of Untold Stories
  • Fundația Zurli & Lidl & GRF+: Green light for road education

Environmental communication

Golden Award for Excellence

Carrefour & GRF+: Help with PET Community

Silver Award for Excellence

  • Asociația Act for Tomorrow & Kaufland Romania: Tourism Without Waste
  • Coca-Cola Romania & WWF Romania & McCann PR: Gârla Mare comes back to life
  • Primaria Municipiului Brașov: Forumul Orașelor Verzi

Media Relations & Influencer Relations

Golden Award for Excellence

Autism Voice & pastel: The Institute

Silver Award for Excellence

  • Habitat for Humanity & Golin, Mullen Lowe, Initiative, Men in Black: Live a NIGHTmare
  • Raiffeisen Bank & Zaga Brand: A backpack searching for stories
  • Reteaua de sanatate Regina Maria & McCann PR: #withMomtoMamo

Public Affairs, Advocacy, Lobby

Golden Award for Excellence

Asociația Zi de Bine & Asociația pentru Victimele Infracțiunilor Sexuale & The Public Advisors: Place of Good

Silver Award for Excellence

Bristol Myers Squibb Romania & McCann PR: The Blood Unit

NGOs

Golden Award for Excellence

Asociațiile Tineri pentru Tineri & Fragile Society & SmartPoint: Fragile Story Time – About adolescence, informed choices and health

Silver Award for Excellence

  • Accept Romania & Publicis: Come Out With Me
  • Autism Voice & pastel: The Institute
  • Fundaţia World Vision Romania & NEPI Rockcastle & GMP PR: Empty Classroom

Communication in the public sector

Golden Award for Excellence

Universitatea Politehnică Timișoara & Muzeul Banatului: Spotlight Heritage Timisoara

Silver Award for Excellence

  • Asociația Zi de Bine & Asociația pentru Victimele Infracțiunilor Sexuale & The Public Advisors: Place of Good
  • Consiliul Județean Ilfov & BDR Associates: The end of solitude

Communication in financial sector

Golden Award for Excellence

ING Bank & OLX Group & Jam Session Agency: The antifraud horoscope “Horoscop din stele verzi”

Silver Award for Excellence

  • BCR & Conan PR: Smart with Money
  • Provident Financial & SmartPoint: The secrets behind the contractual clauses
  • UniCredit Bank & Dăescu Borțun Olteanu: Creative May – Empowering the next generation of creative entrepreneurs

Communication in medical sector

Golden Award for Excellence

Dr. Max & Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor & Ogilvy Romania: The Block of Untold Stories

Silver Award for Excellence

  • Medisprof & MPR Agency: By far the most beautiful
  • Rețeaua de sănătate Regina Maria & McCann PR: LONGING – the only affection transmitted from a distance

Tech PR & Communication of innovation

Golden Award for Excellence

Vodafone Romania & Oxygen: Salvamont counts on Vodafone

Silver Award for Excellence

  • Orange Romania & GRF+, Publicis: Endless Possibilities at Home
  • Samsung Electronics Romania & MSL The Practice, Leo Burnett, Starcom, Centrade Cheil: All Out by Samsung

Culture, Art

Golden Award for Excellence

Compania de Librării București & Headsome Communication: SuperStories from Bucharest

Silver Award for Excellence

  • Grupul Editorial Art: Arthur – Holiday Map
  • Netflix & MSL The Practice: Stranger Things – A Summer in the Upside Down

Fashion & Lifestyle

Golden Award for Excellence

P&G – Pantene & GRF+, Mediacom, New View: The easiest friendship ever!

Silver Award for Excellence

Reckitt Benckiser & MSL The Practice: Durex DLG – One Size Doesn’t Fit Them All

Sport & Entertainment

Golden Award for Excellence

Samsung Electronics Romania & MSL The Practice & Centrade Cheil: Play On With Samsung

Silver Award for Excellence

Samsung Electronics Romania & MSL The Practice, Leo Burnett, Starcom, Centrade Cheil: All Out by Samsung

Budget-, Creativity+

Golden Award for Excellence

Samusocial Romania & Tribal Worldwide Bucharest: Real Life Estate

Silver Award for Excellence

  • Asociația Telefonul Copilului & Mercury360: Unwanted Touches
  • Călător în bascheți: Romania Alive

Events

Golden Award for Excellence

Saga Festival: We Are One

Silver Award for Excellence

  • Black Sea Oil & Gas & Mullen & Golin: The Molecule of Success
  • Coca-Cola HBC & Exploratist: Fast and Curious National Sales and Marketing Conference
  • Raiffeisen Bank Romania & Zaga Brand: A backpack searching for stories

PR In-House Team of the Year

Coca-Cola HBC Romania

Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram, Tiktok

Dino Parc Râșnov & Conan PR: Dino Parc Râșnov on Tiktok

Internal newsletter

Black Sea Oil & Gas & Golin: The BSOG Gazette

Annual report

Nestle Romania & McCann PR: Growing together

Press kit

Reckitt Benckiser & MSL The Practice: Durex DLG – One Size Doesn’t Fit Them All

External publications

Samsung Electronics Romania & MSL The Practice: Innovation Report by Samsung

Sponsorship

Mastercard & Golin, McCann, Carat: Mastercard Maze

Video productions

Mastercard & OTP Bank & McCann, Golin: BIRDVILLE

Podcast

Școala pentru Oameni Responsabili (SPOR): HACKING WORK – Changing the paradigm in work, leadership, and labour market

PR Innovator of the Year

Universitatea Politehnică Timișoara & Muzeul Banatului: Spotlight Heritage Timisoara

Best Use of PR Measurement and Evaluation

Medisprof & MPR Agency: By far the most beautiful

PR Agency of the Year

GRF+

Romanian PR Award este susținut de Telekom Romania Mobile, partener principal, de partenerii – Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, MedLife, Penny, Banca Transilvania, KFC, Dacia, Samsung Electronics, Mastercard, Philip Morris International, Deschidem Vinul Românesc, Notino și de partenerii media – Revista Cariere, PR Romania, IAA, IQADS, Adhugger, CSR Romania și Zelist.

Detalii despre competiție la https://praward.ro/

Despre Romanian PR Award

Aflată la cea de-a XX-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Un proiect ‚încăpățânat’ și de cursă lungă care a reușit să adune sub aceeași umbrelă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, concurenți valoroși și zeci de tineri aspiranți la o carieră în PR. Importanța competiției a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanța ei se măsoară în multitudinea de concurenți aflați an de an la start, în performanțele finaliștilor și în profesionalismul celor care îi arbitrează.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standarde etice și de performanță ale profesiei de relații publice. Fundația organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în domeniul comunicării de afaceri din România. În aprilie 2009, fundația a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicații online de PR din Europa, conform Communications Director. În martie 2006, Forum a inițiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilității sociale corporatiste, program afiliat la rețeaua europeană CSR Europe. Alături de parteneri din sectorul privat și public, Forum implementează din 2017 Carta Diversității din România. 

 

București, 25 noiembrie 2022

Scroll to Top