Se împlinesc 15 ani de la prima ediție a competiției Romanian PR Award, un proiect care a reușit să adune sub aceeași umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenți valoroși, parteneri entuziaști și zeci de colegi care au urmărit îndeaproape evoluția industriei de relații publice. La ceas aniversar, este lansat, la Cărturești, volumul “The Golden Book of Romanian Public Relations. 15 ani de practică și reperele unei industrii”. Structurată în 18 arii de expertiză, cartea recuperează și oferă publicului cazuistică locală din ultimii 15 ani și adaugă, în același timp, o colecție extinsă de idei și opinii despre practica actuală și viitorul profesiei de relații publice. Volumul este deschis de condeiul a doi distinși autori consacrați – James E. Grunig, profesor emerit al Universității Maryland, și Aneta Bogdan, un nume de referință în brandingul românesc.

McCann PR este “PR Agency of the Year”. Juriul acordă distincția Comunicatorul Anului” lui Vlad Voiculescu și Cătălin Teniță. Distincția “PR Professional of the Year” este înmânată Cristinei Hanganu, Director Comunicare și CSR, Lidl România. Premiul “PR In-house Team of the Year” este acordat echipei de comunicare Bitdefender.

Scroll to Top