Adina Ionescu
Head of Communications, Siemens
Împreună cu echipe interne și consultanţi externi, Adina a creat și derulat campanii integrate de comunicare în ultimii 20 de ani.
Profesia Adinei și pozițiile – cheie pe care le-a deținut i-au conferit expunere la domenii diferite precum auto (Groupe Renault / Automobile Dacia), petrol și gaze (Grupul MOL), IT/C (Alcatel-Lucent / Nokia), infrastructuri electrice și digitale (Legrand, Schneider Electric), FMCG (Campofrio, Caroli Foods Group), comerţ exterior (Samsung Corporation). De asemenea, Adina şi-a asumat consilierea la nivel de CEO cu privire la dezvoltarea strategiei de comunicare și managementul reputației. A definit platforme de responsabilitate socială corporativă (CSR) și s-a ocupat de gestionarea relaţiilor cu autoritățile centrale și cu asociațiile profesionale.
Adina este pasionată şi de managementul mărcii, comunicarea de marketing, de marcă sau digitală. S-a implicat activ în diferite iniţiative bazate pe voluntariat și crede în susţinerea societăţii civile. A luat inițiativa de a oferi cursuri gratuite de employer branding (managementul reputației de angajator) companiilor de mici dimensiuni care nu au investit încă în atragerea și reținerea talentelor.
Adina este absolventă a facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din București, unde a finalizat și un master în “Comunicare și marketing”. În plus, a obţinut o diplomă profesională în Relații Publice, la the Chartered Institute of Public Relations din Londra.
Pe plan personal, este atrasă de arta contemporană și apreciază creațiile tinerilor designeri români. Îi place să fie înconjurată de oameni de la care să aibă ce să învețe și crede că meseria de comunicator este cea mai frumoasă, pentru că poveștile bine spuse nu pot fi uitate, iar creativitatea face diferența în mediul 4.0.