Alina Bratu
Managing Partner, WefflerMark
Alina Bratu este un expert cu o viziune amplă de business, de management și de comunicare pe care a dobândit-o în cei peste 17 ani de experiență în domenii variate, contribuind semnificativ la crearea și dezvoltarea unor branduri puternice, locale și internaționale.
Cu un executive MBA absolvit la Universitatea din Viena (WU Executive Academy) și cu o reală pasiune pentru management de business și cauze de mediu, Alina se definește prin determinare și tact în gestionarea situațiilor. Este perfecționistă, dedicată, un bun strateg și om de business.
Numele său este legat de industria FMCG, unde a contribuit timp de 15 ani la construirea unor mărci puternice din industria berii, precum Tuborg, Carlsberg sau Guinness. Ulterior, a gestionat pentru aproape 3 ani comunicarea celei mai importante televiziuni din România, ProTV.
Începând cu 2016, Alina a luat drumul antreprenoriatului și a transformat un vis mai vechi în realitate – agenția de publicitate WefflerMark, unde este Managing Partner. O decizie venită firesc, o provocare care-o definește și pe care o gestionează cu tact. Colaborează îndeaproape cu clienții și cu partenerii săi pentru a le oferi soluții de marketing și comunicare – de la PR la branding, de la relații media la implicare în comunitate, social media și campanii de influencer marketing, strategie și consultanță, creație sau design, toate cu scopul de a crea voci puternice și inspirate pentru branduri stabile, la început de drum sau pentru proiecte. Parteneriate precum cele cu OMO, Domestos, 5 to go, Crucea Roșie Română sau DHL sunt câteva dintre cele prin care agenția a putut să își facă ideile exprimate, cunoscute și transformate în campanii sau strategii.