Dana Nae Popa

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Managing Director, pastel

Dana Nae Popa are o experiență de 16 ani în domeniul comunicării, dintre care apropare 14 în antreprenoriat. A absolvit Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice București și Masterul cu specializarea “Marketing Internațional”, din cadrul aceleiași Academii. Ulterior, a studiat și s-a specializat în domenii precum management, finanțe și resurse umane.

În prezent, Dana se ocupă de conducerea propriei agenții. pastel, primul copil al Danei, așa cum îi place ei să spună, este agenția pe care a co-fondat-o acum aproape 14 ani, pe vremea când era studentă. În prezent, cu o echipă de 30 de oameni, agenția oferă servicii de comunicare integrată, cu o abordare strategică și creativă pentru clienți din domenii diverse. Pentru companii precum Colgate-Palmolive România & Polonia, Groupe Renault Romania, Jacobs Douwe Egberts, kika România, MedLife, Mega Image, PRO BCA, Royal Canin România, TCC, Sun Plaza, Mondelez, Nordic Import Export, Maspex România, Uniqa Asigurări, Grana Sp. Z.o.o, agenția pastel a implementat campanii atât locale, cât și regionale, unele dintre acestea obținând recunoașterea industriei la diverse competiții.

Cel mai mult, Danei îi plac campaniile cu sens, cele care sunt creative de dragul eficienței și nu doar al creativității și care rezolvă adevărate nevoi de business. Empatia face parte din ADN-ul ei și este chiar una dintre valorile agenției.

O preocupă și soarta industriei, motiv pentru care face parte din boardul de conducere al UAPR. (Uniunea Agențiilor de Publicitate din România).